søndag den 20. maj 2012

Liv og død.

Ja helt så alvorligt er det nu ikke.

Svanerne i Ishøj sø havde fået 9 unger. Så mange har jeg aldrig set dem have før. Max. 5.
Det var det liv handlede om i overskriften.


Og duen her var det med døden ,som stod i overskriften. Jeg cyklede til Greve for at gå på loppemarked. Vejret har jo været helt forrygende godt i dag.


Inden jeg tog til Greve startede jeg lige med et loppemarked i Ishøj i den grundejerforening som jeg har boet i før. Det var et lille hyggeligt et og hurtigt gået igennem.


Det blev lunt så af med jakken inden jeg kunne cykle videre mod Greve.


Det er et lidt større loppemarked. Og der er en del "guld" at finde.
Jeg fandt noget tøj til mig selv og til en veninde. Og så fandt jeg en rustik sættekasse som jeg håber jeg får boret op ude på altanen.


Hjemme igen gik jeg i gang med et projekt som har ventet siden jul. Nemlig spraymaling af de tre fade som jeg har på væggen som pynt. Nu var vejret til det . Og tiden .


Fra hvid til sort .



Yes det blev lige som jeg ville have det .

Dejlig dag :-)

4 kommentarer:

  1. Det ser faktisk ret godt ud med fadene på væggen. Hvad hænge du dem op med?

    SvarSlet
  2. Hej Mette jeg har et indlæg her ,hvor du kan se,hvad jeg har hængt fadene op med.
    Ja jeg synes også det ser ret godt ud :-)

    http://kissersgalleri.blogspot.dk/2012/05/sprgsmal-til-ikea-fadenes-ophng.html

    Jeg prøvede at lægge en kommentar hos dig men da jeg ikke er tilmeldt google+ kunne jeg ikke gøre det.

    Mvh Kirsten

    SvarSlet
  3. Super, 1000 tak for det!
    Det tror jeg jeg skal prøve! :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt at du kunne bruge det til noget Mette :-)

    SvarSlet