lørdag den 5. maj 2012

Åhh nej min næse....

Er helt rød. Glemte lige at få lidt solcreme og en hat på i farten fra morgenstunden.
Var på loppemarked i dag sammen med min mor. Vi havde en stand med malerier og forskelligt kram.





Billederne er fra i morges inden der kom folk til. Der var mange forbi og kikke. Der blev også gjort nogle gode handler rundt omkring.
Jeg fik solgt et billede. Ikke alvernden men jeg hyggede mig og det må vel være det vigtigste .
Der var en god vind og der var køligt. Det havde vi taget højde for . Men ikke lige for at solen skulle skinne så flot.
Det må jeg så bøde for nu med en rød tud. Øv og så kan man meget tydeligt se mine rynker. For de er hvide!!!
Ja man kan ikke få alt her i verden. Rød,hvide farver har jeg fået ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar