søndag den 29. juli 2012

Gyldne kornmarker.

Skulle på en svedig cykeltur i går for at købe bryllupsgave til min ældste datter. Tænkte at jeg lige så godt kunne cykle til City2 i Tåstrup i stedet for at tage bussen.
Ja som om.
Puhh ha ,hvor følte jeg mig ulækker. Jeg svedte som et svin da jeg kom til City2. Så det var bare hurtigt ind og købe gaven og så ud igen. Heldigvis er vejret slået om. Der er noget med varme og mig. Jeg gisper i skyggen når temperaturen når over 25 grader.

Valmuer og kornmark.


Det er da flot med blå himmel og gule marker.


Så skal I også se den lille souvenirs jeg købte da jeg var på Bornholm.
For 3 år siden var jeg inde i et galleri i Allinge og faldt for dette rustikke vraggods. Men måtte ikke købe det. Kunstneren ville ikke af med det.
Nu kom jeg så der ind igen. Og spurgte til stykket. Sørme om ikke det lå på loftet. Og jeg måtte gerne købe det nu .
Det gjorde jeg så. Men kunne ikke lige slæbe det 10 kilo tunge stykke med hjem. Så måtte arrangere med min bror at han tog det med hjem for mig når han og resten af familien kom hjem derovre fra.
Det er nu hjemme i min stue og jeg skal lige regne ud ,hvordan jeg får det til at hænge pænt på væggen. Jeg kan godt bore huller i væggen. Så det er ikke det. Men ophænget bagpå.......


Og så har det været så varmt i den seneste uge at jeg har sovet ude i min hængekøje på altanen . Skønt.

2 kommentarer:

  1. Åhh din stakkel...hader at cykle. Synes det er noget opreklameret fis hehee :-D

    SvarSlet
  2. Nej nej nej jeg elsker at cykle :-) Men jeg H A D E R at svede.
    Cykler tit da jeg jo ikke har en bil.

    SvarSlet