lørdag den 28. juli 2012

Fanget i nogle koncentrerede øjeblikke.

Jeg har lige modtaget en CD fra højskolen med billeder fra alle dagene. Så derfor får I nu et kik på tyksakken fanget i nogle koncentrerede øjeblikke.

Her i Ekkodalen. Det blæste meget så det var med et fast greb om paletten og lærredet.


Vang granitbrud. Igen stormede det kraftigt. Så jeg havde valgt kun at tage en blok og tre akrylfarver med. Havde ikke lyst til at bakse med noget større som måske bare ville flyve fra mig.


Nej jeg er ikke sur. Bare koncentreret . Fandt mig et forklæde på loppemarked på Christiansø så det skulle selvfølgelig grisses til .
Farven på forklædet passer mig fint. Her i familien hedder farven ikke Limegrøn men Kissergrøn ;-D


Billedsnak med Ing-Marie og Inger. Mangler der en farve eller er linjerne for skæve ?


Pænt tilfreds med ophængningen af mine billeder. (Det er ikke mine dem i baggrunden).

Dejligt ophold men det har jeg jo fortalt tidligere :-)




2 kommentarer: