onsdag den 8. september 2010

Jeg når ingenting for tiden .

Min far er syg . Min store stærke far ligger og svinder ind som en rosin på hospitalet .
Så jeg når ikke andet end at vaske tøj . Arbejde og besøge min far . Pigerne må nærmest passe sig selv . Og jeg kan ikke koncentrere mig om noget som helst .
Spekulerer meget . Og er meget træt . Sover meget mere end normalt .
Kan også mærke på min mor at hun bekymrer sig .
Mine piger har ikke fået lov at tage med på hospitalet fordi de er forkølede . De er også bekymrede og må tage mine ord om ,hvordan morfar har det ,for gode varer . Det er heller ikke tilfredsstillende . Men sådan er det bare .
Skal op at besøge min far i morgen . Kan ikke sige jeg glæder mig . Og alligevel ,for har han det bare lidt bedre ?
Min mor skal have hjælp til at finde ud af at bruge Dankortet for det har min far altid taget sig af.
Det er nærmest et wake up call for min mor . For min far har taget sig af mange ting . Hun skal også lige have en genopfriskning i at tanke bilen .
Hvis jeg når det og har overskud efter sygebesøg , skal jeg til Linedance for første gang . Det bliver meget spændende .
Men lad os nu tage en ting ad gangen .
God aften derude .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar