tirsdag den 8. juni 2010

Kæresteparret


Jeg havde tidlig fri i dag så jeg fik lyst til en Strøgtur . Og kom derfor forbi Illums bolighus . Tullede lidt rundt og faldt lige pludselig over noget som jeg aldrig havde drømt over at se . Mailegs "Kærestepar" . Jeg må siges at være lykkens pam julefis . Det var nemlig de sidste jeg manglede i serien af nisser . Da jeg købte mine nisser ved juletid og ønskede mig nisserne kunne jeg slet ikke få fat i kæresteparret . Alt var udsolgt . Og så faldt jeg over dem i dag midt på sommeren . Ja det havde jeg slet ikke troet muligt . Jeg er meget glad. Det har virkelig været en god dag :-))) 

2 kommentarer:

  1. Ja hvor heldig kan man være :o). Jeg fik dem i julegave. De er bare så fine de nisser.

    SvarSlet
  2. Jeg er også meget glad fordi jeg nu har hele serien .Jeg havde ønsket mig nogle af dem til jul og fik dem også .Dog lige med undtagelse af nogle special edition udgaver .
    Dem jeg har kommer til at pynte på mine gallerihylder til jul :-))

    SvarSlet