lørdag den 19. juni 2010

Bornholm here I come.



I morgen rejser jeg til Bornholm ,hvor jeg skal bo på pensionat i Allinge . Og i år er første gang jeg skal alene afsted.
Sidste sommer havde jeg min yngste datter med ,hvor vi cyklede øen rundt på en uge . Og da var det bare det skønneste vejr hele ugen . Næsten alt for varmt .
Denne gang bliver det noget køligere . Ja jeg ved slet ikke ,hvad for noget tøj jeg skal pakke ned . Og om jeg skal tage regntøjet med . Uldtrøjen skal med .
Jeg elsker bare Bornhom og Allinge i særdeleshed . Bare det at der er klipper og et meget kuperet terræn .
Jeg skal være derovre 5 dage og tager rundt med bus til lidt forskelligt som jeg vil se på . Og så skal jeg ellers bare nyde det og have noget af dette . Nemlig is :-))

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Hyggelig at du tok deg til til å legge igjen noen ord når du var innom siden min.
    Na har jeg hatt mulighet til kikke litt hos deg også, og det er en veldig koselig blogg du har. Bildene dine er også utrolig flotte! (Min favoritt er det rosa neshornet :)
    Ønsker deg en fin tid på Bornholm.

    SvarSlet