lørdag den 8. februar 2014

Ulve DIY


Ulvemaleri fra start til slut.

Først den færdige resultat. 


1    Ulv tegnet op med blyant på sort gessogrund.

2       Tør hvid maling skrubbet ind i lærredet.

                3  Tegning med hvid Molotow tush ovenpå den tørre maling

       4   Færdigtegnet ulv.                                                     

5  Her er der kommet lidt tynd maling på diverse steder.
Snudens hvide streger er tonet lidt ned.
Så synes jeg den er færdig. Lærredet måler 60 X 60 cm.

                                  Det var min Ulve DIY . Måske der er nogen der kan bruge den.


12 kommentarer:

  1. Hold op hvor er du bare dygtig :) flot ulv

    SvarSlet
  2. sku lige ind og kigge her også
    Hilsen Knittertulip fra instagram

    SvarSlet
  3. Tak skal du have Tinna.
    Og tak til dig Laj . Du er altid velkommen :-) Selvom jeg er mere aktiv på Instagram :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot, meget livagtig.Du har altså et eminent talent. Tak, at du deler din teknik :-)

    SvarSlet
  5. Tusinde tak skal du have Helle.
    Jeg elsker selv at læse om teknikker og tænker at der er andre som også kan li at se,læse om og lade sig inspirere af teknikker :-)

    SvarSlet
  6. Altså Kirsten. Du er fantastisk til det der.

    SvarSlet
  7. Du er bare god :) din ulv er rigtig flot og livagtig :)

    SvarSlet
  8. Hold op hvor er du god.
    Lige da jeg så billedet, troede jeg altså at det var et billede af en rigtig ulv :O)

    SvarSlet
  9. Og tak til dig også Aslaug. Ja jeg synes også selv at den blev ok levende at se på :-)

    SvarSlet
  10. Hej Kisten
    Så dine billeder på Matisserne-udstillingen - de er skønne, og tak for snakken om bla Tim Holtz materialer.....blogger om dine billeder på onsdag :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak for hyggelig sludder ved udstillingen.
      Jeg kikker forbi din blog :-)

      Slet