søndag den 25. november 2012

Billedløse indlæg igen.

Jeg ville lave et indlæg om de fine knapper jeg har modtaget fra Tind-butikken. Og at jeg stadig venter på garnet deroppe fra.

Og ville så have vist nogle billeder som jeg tog i går af nogle søde små trøjer som jeg syede for 12 år siden til mine niece.

Men jeg kan ikke lægge fotos på bloggen da der bliver skrevet at jeg har opbrugt al min plads til fotos.

Jeg kan se på Juliarunge at jeg bestemt ikke er den eneste der på det her tidspunkt har nået at opbruge al pladsen.

Jamen jeg hader at blive presset til at skulle købe noget. Og især at skulle købe noget til en gratis blog. Jeg føler det er bondefangeri.

Vi var en del bloggere for et par år tilbage ,som lavede et blogfællesskab nemlig:Kunstnerværket.
Det blev bl.a. lavet for at vi kunne få mere plads på vores blogge til fotos.

Det fungerer så åbenbart ikke mere . I hvert tilfælde er bunden nået med fotos på bloggen.

ØV ØV ØV og mere ØV.


2 kommentarer:

  1. Jeg er en af dem, der lægger mange billeder ud, da jeg blogger hver dag og har aldrig haft problemet...ved ikke om du komprimerer dine billeder, men det gør jeg så de fylder mindst muligt..håber ikke jeg selv får problemet, for ja det er noget mærkeligt noget på en gratis blog..kh

    SvarSlet
  2. Nej jeg komprimerer ikke billederne.
    Det har jeg så gjort med nogle indlæg for at kunne få billedplads,men der bliver ved med at poppe det der op med at jeg ikke har mere lagerplads til billeder :-(

    SvarSlet