torsdag den 10. november 2011

Glæder mig til weekenden.

Jeg er flad hver aften så orker ikke rigtig noget. Andet end min ugentlige malerkursusaften .
Men her i denne weekend skal jeg på tegne/malekursus på Køge skitsesamling. Jeg får nærmest præstationsangst .
For ,hvor gode er de som jeg skal være sammen med? Og er underviseren en god formidler ?
Uanset ,hvad ,så glæder jeg mig til nyt indput på kunstfronten.
Og ,hvis jeg når det skal jeg til Bettinas fernisering inde i Brøndsalen. Der er også to andre kunstnere som jeg kender i forvejen. Glæder mig også til at se de tre . Satser på at jeg kan nå det fra Køge til København med toget inden lukketid kl.18 i Brøndsalen :-)

2 kommentarer:

  1. Du har da ingen grund til præstationsangst - for pokker du er jo super dygtig Kisser...og hey håber da du når Brøndsalen :-)

    SvarSlet
  2. Det er akvarelmaling.Ikke min stærkeste side. Jeg tror der er nogle dygtige akvarelmalere med. Men jeg er åben for ny læring :-)
    Og jeg tror lige jeg kan nå at komme ind til Brøndsalen omkring kl.17.

    SvarSlet