fredag den 9. september 2011

Mysteriet om den forsvundne batterioplader.

Som I jo nok har bemærket har der været lidt stille på bloggen igen.

Denne gang fordi mit kamera var løbet tør for batteri så jeg ikke har kunnet overføre billeder til computeren. Der var simpelthen ikke nok liv i cameraet så missionene lykkedes ikke.

Jeg troede egentlig at det var fordi jeg var et enormt rodehoved at jeg ikke kunne finde opladeren. Og her i dag gav jeg mellemstebarnet batteriet med op til ældstebarnet for at det kunne blive opladet der. På vejen stødte yngstebarnet til for de skulle afsted til søstrehyggeweekend. Så blev jeg ringet op af yngstebarnet som måtte fortælle mig at hun havde taget opladeren med sig da hun flyttede i maj. Hun troede det var hendes. Og fred være med det :-)

Nåe pyh ha . Så var det alligevel ikke mig , som den var galt med. Troede det lige .

Joe jeg ved jo godt at jeg roder ,meeen så meget roder jeg heller ikke at jeg ikke ved ,hvor i rodet tingene gemmer sig.

I får en lille billedreportage fra sidste weekend når jeg får batteri og oplader igen :-))

God weekend til jer alle derude i blogland .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar