søndag den 18. september 2011

Æbler i microovn

Jeg fik købt nogle æbler som duftede helt utroligt tillokkende.
Men som skuffede meget med den konsistens de havde.

Så de fik bare lov at ligge indtil jeg i dag fik lidt lækkersult i min mave ;-)

Og derfor skar jeg et i små tern og kom det i et ildfast lille fad og dryssede sukker og kanel over. Så ind i microovnen i et og et halvt minut .

Ud igen og mums det smagte bare så dejligt .

Hurra for microovnen og nogle løse æbler som ellers ville have fået lov at ligge til de blev dårlige.

3 kommentarer:

  1. ja, og jeg forfaldt til en lidt moderne udgave af æbleflæsk, det var altså også dejligt ...

    SvarSlet
  2. Det har min mor godtnok også snakket om. Så det må prøves med de resterende æbler :-)

    SvarSlet
  3. Ja, skindet kan bedrage...

    HOLD DA OP - 120 sild! Christ, jeg ved ikke hvad jeg ville have gjort...

    SvarSlet