lørdag den 25. juni 2011

Forsøg med spartlemasse.

Jeg er blevet lidt inspireret af ham her. Så har været i gang med spartelmasse og et par træplader . Og nogle blonder og hæklede sager.
Har lavet aftryk i spartelmassen med blonderne og nogle bogstaver og nu venter jeg på at det skal tørre.
Derefter skal det forsegles med gloss medium før der skal farve på i tre omgange.
Du kan se mere her om ,hvordan farven smøres på.
Og mere lige her med eksempler på farvesammensætninger.
Nu er jeg bare spændt på , hvad jeg selv kan få ud af det. Ellers er det bare endnu et forsøg :-)





YouTube er fyldt med skønne kreative videoer så tag selv et kik derinde :-)

1 kommentar:

  1. Kender godt teknikken. Var noget af det første jeg skulle prøve da jeg startede med at male. Har nu spandevis af indtørret spartelmasse stående som burde smides ud.... Det er en sjov teknik at prøve kræfter med. God video du har fundet frem :-)

    SvarSlet