tirsdag den 31. maj 2011

Jubiii jeg har fået en seng .

Købte mig en seng for omkring 3 uger siden . Den blev så leveret i dag . Mine piger hjalp mig med at få den bakset op ad 5 trapper til 2.sal.

Her stillet klar til udpakning.

Pakke ud .

Skrue ben på . Der var ingen instruktion så jeg vidste ikke ,hvilken der skulle vende op og ned så jeg måtte sjusse mig frem til og håbe på at jeg satte benene rigtigt på . Rammen som motoren er på var også ret kringlet for jeg kunne ikke få motoren til at sidde rigtig fast . Skulle bare tage hårdt fast og trykke til så gik det. Ikke det jeg ville have gættet på man skulle gøre.

Så lykkedes det endelig at få samlet og vendt det hele som det skulle.

Og den virker :-)))

Så er der bare lige en masse affald ....

Og lidt overskud . Aner ikke ,hvad det er eller , hvor det hører til .
Jeg skal lige have redt sengen så er jeg klar til at gå i kassen.

Jeg har ikke haft en rigtig seng i 15 år. Bare en sovesofa. Og den er så hullet at det var på tide at få mig en ordentlig seng så jeg ikke får ondt i ryggen af sengen mere .
Godnat til jer alle og sov godt :-))





5 kommentarer:

  1. Aj, hvor dejligt. Tillykke med at du nu byder dig delv det bedste! Håber for dig, at du sover rigtig godt. Med ønsket om søde drømme til dig. Godnat.

    SvarSlet
  2. ... Der skulle have stået " selv"'...

    SvarSlet
  3. Dejlig Kisser......sikker på at man sover fantastisk i den :-)

    SvarSlet
  4. Tak Bettina og ja den er også rigtig god at ligge og læse i ;-))

    SvarSlet