lørdag den 12. februar 2011

Peter og Baloo

Nu synes jeg at billedet er færdigt. Har lagt de sidste kontraster på i ansigtet og i skygger rundt på billedet. Halen er blevet bredere.
Skal lige gå og kikke på lidt endnu før jeg ved om det er helt færdigt.

Ville gerne have lavet en serie med billeder fra start til slut men kan kun lægge et billede ind ad gangen.

Link til tegningen af motivet inden farve bliver lagt på. http://kissersgalleri.blogspot.com/2010/05/nyt-maleri-projekt-hund-og-mand.html

8 kommentarer:

  1. Hold da op hvor maler du flot.... KH Christina.

    SvarSlet
  2. Det er bare så flot Kirsten!

    SvarSlet
  3. Du er altså rigtig dygtig til at fange udtrykket - se lige Baloos blik! Og man kan næsten høre hans gispende åndedrag. Peters ansigt er også supergodt. Du er god til skyggearbejde.
    Hvis du skulle have lidt konstruktiv feedback, så ville jeg arbejde lidt mere med skyggerne omkring håndleddet - men måske er det bare fotoet?!

    SvarSlet
  4. Jeg er glad for feedback og du har ret i at der er noget med håndleddet. Jeg har gjort det lidt bredere end på fotoet men det virker lidt fladt i det farvemæssigt.
    Så tak for kritikken Dorit :-)

    SvarSlet