søndag den 6. februar 2011

Cykellapning

I fredags skete en af de mest irriterende ting som jeg ved. Nemlig at min cykel punkterede. I dag måtte jeg så prøve at lappe den.
Mine fingre har ikke så mange kræfter så det tog en del tid at få dækket af .Så ville lappen ikke hænge fast. Og igen da dækket skulle på blev det besværligt.
Nå men jeg oksede og masede og til sidst lykkedes det at få dækket på igen :-)


Så er det sådan at min cykel er født med en bagskærm ,som er for lille/kort. Og når jeg kører gennem vand bliver jeg totalt plettet hele vejen op ad ryggen og helt op i nakken. Derfor har jeg købt en stænklap. Den ville jeg montere men hullerne jeg lavede med en selvskærende skrue blev ikke store nok til den bolt og møtrik ,som hørte med til sættet.
Hvad gør man så ? Jo jeg brugte noget ståltråd til at fastgøre stænklappen på skærmen igennem de to huller som jeg havde lavet. Det fungerer fint så i morgen tidlig når det bliver regnvejr skal jeg ikke være bange for at blive plasket helt til med muddervand :-))
Det var også noget nær det eneste jeg har fået lavet på hele dagen. Mit energi depot er helt på lavpunktet for tiden.
I går var jeg dog med min mor på Arken og se Anna Ancher, Sherfig og Olafur Eliassons røgtunnel og lys installationer. Det var supergodt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar