lørdag den 11. december 2010

Hurra for de lange underhylere.

Dagen i dag har været lun og der har ligget vandpytter så store som søer rundt omkring.
Jeg var med min yngste og hendes veninde i Tivoli og vi susede rundt og prøvede alle de vilde forlystelser. Vi havde bagt pizzasnegle som vi tog med derind. Det blev en dejlig og lang dag og jeg var tilsidst ret glad for mine lange underhylere for det blev køligere jo længere hen på aftenen vi kom.
Glögg fik vi smagt . Dejligt med en varm drik at lune fingrene på. Og så delte vi lune spanske rør.
Det har været en hyggelig dag og nu flader jeg ud i sofaen ovenpå stabadserne :-)
Kameraet lod jeg være hjemme fordi vi skulle prøve de forskellige forlystelser , derfor ingen billeder i bloggen i dag.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at læse at i hyggede jer Kirsten, der er dejligt i Tivoli også på denne tid af året.
    God Søndag aften.

    SvarSlet