søndag den 21. marts 2010

Sidder og slider i det .

Jeg sidder med næsen i 5 nye billeder . Er ved at rentegne .
Senere skal de fikseres og så kan jeg komme videre til det jeg godt kan li ,nemlig at male .
Jeg ved jo ,hvor vigtigt forarbejdet er . Og ,hvor slidsomt det er . Har kun fået rentegnet en enkelt og det var jeg halvanden time om :-/
Åhh ,hvor jeg glæder mig .
Har også gået mig en lang tur .Og fået vasket en halv opvask op . For skulle lige strække mig lidt midt i tegningen :-)
Fik impulsivt en veninde til spisning i går . Det var meget hyggeligt .
I aften kommer mellemste barnet hjem fra Berlin . Det glæder jeg mig til . Her har været lidt tomt siden i torsdags .Især fordi hun er den eneste ,der lige pt. bor hjemme . Mindstebarnet er jo på efterskole .
Kedelig har weekenden ikke været .
Nå må hellere komme videre med tegneriet .....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar