lørdag den 6. marts 2010

Computer i udu .

Min computer virker ikke lige nu så jeg har tiltusket mig lidt computertid på min yngste datters computer .

Det startede med at der var en rude ,der ikke ville gå væk .og jeg kunne heller ikke uploade billeder fra kameraet . Så kunne jeg ikke logge af og slukke for maskinen . Den gik bare i dvale .
Så kom der en baggrund på som beskrev noget om active desktop gendan ????? Og til slut kunne jeg så slet ikke komme på maskinen . Jeg turde slet ikke prøve at komme på den i dag .

Jeg er bare så lidt computerminded at jeg panikker over sådan noget .
Den er nu hos min eksmand som er noget mere inde i sagerne end jeg er .
Den må meget gerne være i orden inden i morgen når datteren tager tilbage til efterskolen .
For ellers er jeg bange for at få for mange abstinenser ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar