mandag den 11. november 2013

Den ting,som jeg er mest stolt af at have kreeret.Dag 1i blogudfordring.



Henne på bloggen Zoomsnoren er der en blogudfordring i denne uge. Den handler om det at være kreativ. Og der er en udfordring hver dag.

Udfordringen i dag handler om "Den ting ,som jeg er mest stolt af at have kreeret".

Det kunne for mit vedkommende have været et af mine malerier for de ligger mit hjerte meget nært.
Det kunne også have været strik som jeg har kastet mig over med stor iver det seneste års tid.

Men jeg har valgt et gammelt håndarbejde som jeg har lavet da jeg i sin tid gik på seminariet. Og det er 29 år siden.
Vi havde kreative dage og der skulle vi lære at filte. Jeg filtede mig et for- og bag-stykke ud i et. Det synes jeg er en udfordring i sig selv. Men at jeg så også broderede frit ud af hovedet blomsterranker som slyngede sig rundt på både for og bag stykket . Så strikkede jeg mig en trøje ud fra filtestykket. Jeg har gået meget med trøjen. Kan desværre ikke passe den mere men nænner ikke at smide den ud.
Det er mit bud på det som jeg er mest stolt af at have kreeret.






I kan læse mere om blogudfordringen hos Zoomsnoren .



8 kommentarer:

  1. Det er et flot stykke arbejde! Jeg forstår godt du ik nænner at skille dig af med det.

    SvarSlet
  2. Det er meget fint både filt og broderi, og jeg forstår hvorfor du viser det frem. Selvfølgelig må du ikke kassere det, mange ville ønske at de havðe gemt noget, de engang var glade og stolte af

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er den flot! Det må have taget rigtigt lang tid - var det dit afsluttende projekt på seminariet?

    - jeg har i øvrigt tilføjet dig på listen over deltagere i blogudfordringen. Det er dejligt, at du vil være med i legen.

    SvarSlet
  4. Du har ret Bodil ,jeg er meget stolt af det broderede filte stykke.
    Og jeg kasserer det ikke . Og tak :-)
    Også tak til Anja. Både for rosen og for at du har tilføjet mig på listen :-)
    Nej det var ikke det afsluttende projekt. Det var sådan noget med værkstedsfag sådan midtvejs i seminarietiden :-)

    SvarSlet
  5. Wauw, sikke et flot stykke arbejde, kan godt forstå at du er stolt af det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Alice. Tak skal du have. Ja jeg er stolt af det :-)

      Slet
  6. Det er dælme også et flot stykke arbejde....

    SvarSlet