onsdag den 27. februar 2013

Billetkøb på nettet.

Jeg føler mig taget i den grad ved næsen. Måske fordi jeg er ret naiv.

Købte en billet til min datter som skal ind og se Bon Jovi i parken.

Jeg googlede billetkøb til denne koncert og det som først poppede op var svenske Biljett24. Hvad jeg ikke vidste var at de tager sig rigtig godt betalt for billetter. Jeg troede kun at det var dem ,der solgte de billetter.

Jeg har betalt 1200 for en billet som jeg kan se nu ,hvor jeg har fået den tilsendt at den kun har kostet lige omkring 500kr.

SNYDT ?? Ja i den grad. De har også sørget for at være rigtig lang tid om at sende billetterne til mig . Så tiden for at kunne få pengene tilbage var langt overskredet.

Så I derude som vil købe koncertbilletter : LAD VÆRE MED AT KØBE DEM DER IGENNEM.


4 kommentarer:

  1. Ej,hvor surt.
    De har faktisk haft program i tv om det snyderi med billetter.

    Yt

    SvarSlet
  2. Ja det har jeg set. Men det var ikke det firma.
    Havde faktisk troet at jeg aldrig ville modtage billetten. Så er lidt lettet men samtidig ved jeg at jeg er blevet snydt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for advarslen Kirsten. F... nogle r........ Dem gider vi sgu ikke handle med.

      Slet
  3. Nej det gør jeg heller ikke mere. Men så kan jeg lære det kan jeg.Dog nogle dyre lærepenge.

    SvarSlet