søndag den 23. december 2012

Har tabt 10 kg.

Som I nok ved ud fra diverse billeder har jeg været i særdeles god stand (95kg).
Men satte mig i hovedet d.17.september at jeg ikke ville spise mere slik. Og samme dag valgte en god veninde at hun ikke ville ryge mere.
På den måde kan vi støtte hinanden.
Jeg har spist slik. Meget slik .Jeg var så sukkerafhængig at det var på tide at stoppe med at spise den slags gift.
Og jeg havde abstinenser den første uges tid. Det var hovedpine og dårligt humør.

Nu har jeg så tabt mig 10 kg siden d.17.september. Det synes jeg er ret godt gået. Jeg har det rigtig godt i mine ben. Men hælesporen er der stadig.

Så kunne man godt tænke : Er det ikke svært her i julen ?  Næ egentlig ikke. Jeg tror der skete noget psykologisk da jeg satte mig for at jeg ikke vil spise slik mere.

Jeg har da også valgt at købe godterne til de andre juleaften. Spiser det bare ikke selv.

Til jer allesammen derude glædelig jul og godt nytår :-)



8 kommentarer:

  1. Du er godt nok sej.
    Tillykke med det.

    Ja, der sker noget i hovedet på en når beslutningen er taget.Vi kan jo godt når vi virkelig vil det ;))

    Derfor er det nu flot, det du har besluttet.

    God jul,Yt.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Yt.
    Ja det kom bare som en overraskelse at jeg godt kan :-)

    SvarSlet
  3. Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejt! !!. Skide godt gået Kisser. Tillykke med resultatet. Flot. Håber du får en skøn skøn jul. Kh :-))

    SvarSlet
  4. Takker Bettina :-)
    Også glædelig jul til dig .
    Og glædelig jul Yt. Det glemte jeg i farten :-)

    SvarSlet
  5. Ja, det er så flot. Ærgerligt vi ikke mødtes i Tind, så jeg kan se dig ved selvsyn, men du bliver sikkert en hel sild!

    SvarSlet
  6. Hehe tak Bodil. Ja jeg er også ked af at vi ikke sås. Havde håbet på det.Men du havde jo kursus deroppe om aftenen.
    Ja jeg er godt på vej. Taber mig stadigvæk. Der er også noget at tage af ;-)

    SvarSlet
  7. super super godt gået vær stolt af dig selv :)
    må du få en dejlig jul :)

    kram fra mig

    SvarSlet
  8. Tak skal du have Helle. Glædelig jul til dig også :-)

    SvarSlet