søndag den 24. juni 2012

Lidt af hvert bl.a.en vundet give away.

Jeg har været så heldig at vinde en give-away hos Ida-Skomagerhuset. Det fineste lille broderi på et fotoalbum. Tak for det Ida :-)


Så skulle jeg lige prøve at tage billeder af nogle lysende natskyer omkring kl.24-01 for et par nætter siden.

Udsigten fra min hængekøje. Elsker de dramatiske skyer.

Mine tomatplanter strækker sig efter noget lys. Da det er en nordvest vendt altan er det ikke så meget sol/lys der når at komme om dagen.De når nu helt op til loftet.

Der er en lillebitte tomat sat af. Spændende om den kan blive rød her.






2 kommentarer:

  1. Hvilken sød idé med et lille broderi på fotoalbummet :-) Det kan jeg godt forstå, du er glad for.

    Det er godt nok en stor tomatplante til sådan en lille tomat! Men det er jo fordi der ikke er sol på din altan og slet ikke varme nok i denne sommer.
    Men hvor skønt at du hopper ud i at prøve :-)
    Og tomater holder vel myg og fluer væk? - så vidt jeg husker. Det er ikke så dårlig en effekt endda ;-)

    :-) Inge

    SvarSlet
  2. Hehe jeg håber også at tomatplanten kan holde myg væk.
    Måske der skal være noget andet til næste år i den plantekasse. Måske en stor efeu. Den vil da i det mindste kunne tåle skyggen.

    SvarSlet