fredag den 3. februar 2012

Min entré .

Endelig har jeg fået taget mig sammen til at bore hullerne i væggen til at hænge de tre fade fra Ikea op. Stadig uden at de er blevet malet sorte.
De er dog blevet hængt op :-)


Så nu kan du se hele entréen .


Min entré er mikroskopisk med et grimt elskab som er blevet gemt bag et gardin. Og huer og vanter gemmes væk i kufferter oppe på hattehylden når vinteren er slut.




Så er jeg så heldig at der er en ok stor gang med skabsvæg og dejlig god plads overnpå skabene . Deroppe har jeg en lang række kasser til opbevaring af alt muligt . Intet nævnt intet glemt ;-)


Og så mit yndlingsmøbel. Min pult. Hentet på midtsjælland et sted.Købt på nettet. Det møbel er jeg bare så glad for. Cykellygter ,hårtørrer , og andre sjove ting jeg lige står og skal bruge kan findes der ;-)


Det var et kik ind i min entré .

4 kommentarer:

  1. Super sød gang du har Kisser - jeg er snart klar med det der indlæg " vis mig din entre" og den MÅ du da deltage i når jeg engang når dertil ;-)

    SvarSlet
  2. Hehe Bettina ja det vil jeg gerne og tak :-)

    SvarSlet
  3. Det er muligt du ikke har meget plads i entreen, du har dog formået at indrette dig praktisk, enkelt og flot!

    SvarSlet
  4. Tusinde tak skal du have Dorit :-)

    SvarSlet