lørdag den 26. marts 2011

Hjemkommet fra Vallekilde Højskole.

Jeg har været en uge på Vallekilde Højskole ,hvor akvarel var temaet .
Akvarel er ikke mit stærkeste medium men godt at blive udfordret og provokeret . Fik da lavet enkelte akvareller som jeg synes godt om . Og fik øvet mig en masse ,som også var derfor jeg tog afsted .

Heunder kan I se et akvarelportræt jeg har malet af Bettina Aller. Ja bare så I ved ,hvem det er ,der er på maleriet  ;-)


Højskoleopholdet var virkelig godt med mange søde medkursister og en rigtig god underviser . Hun hed Karin Lykke Groth . Hun var inspirerende og sjov at være i lokale med.
Derudover fik vi meget og rigtig god mad . Den rene luksus at unde sig selv sådan et ophold . Det er ferie med underholning .

2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu nok at du er ret habil i det dér akvarel ;-)

    En uge på højskole er noget, alle burde unde sig ind i mellem. Dejligt at du har haft en skøn uge :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Inge. Du løftede lige min selvtillid 10 cm ;-)
    Ja det er en super måde at holde ferie på. Og luksus. For man skal jo intet lave udover at male og være social.

    SvarSlet