lørdag den 3. april 2010

Påskefrokoster.

I torsdags var jeg inviteret til påskefrokost hos min ældste datter . Hun havde kreeret et utroligt flot påskebord med alskens lækkerier på . Og som hun havde pyntet maden . Det var virkelig en fryd for øjet og maven :-)))
Det er ikke fra mig hun har lært det med at pynte maden . Det må være fordi hun er ved at uddanne sig til konditor .
Så i går havde jeg en veninde her til en improviseret påskefrokost med det ,der kunne trylles frem fra et næsten tomt køleskab . Godt der var noget i fryseren og dåserkonserves .Det var ekstremt hyggeligt .
I dag skal jeg så med mindstebarnet i biografen og se Alice i eventyrland . Den film er jeg spændt på at se . Det er ikke fordi jeg kender historien .Men barnet ønsker at se den i 3D. Så det må vi prøve .
Så er der fri i morgen før vi slutter påsken af med frokost hos min mor . Det plejer også at være lækkert .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar