torsdag den 21. januar 2010

Forsøg på at male som mit store idol Michael Shapcott.

Jeg er i gang med at male et oliemaleri efter mit store idol Michael Shapcotts metode .
Jeg har tegnet min datter op på en gessogrundet træplade.
Så er hun blevet fikseret og dernæst er baggrunden malet med grøn akryl .
Dernæst er hun malet med en fortyndet oliemaling som er blevet tørret af med klud.
Det er så blevet gentaget .
Jeg har sat et close-up ind så I bedre kan se tegningen .
Når jeg kommer videre med maleriet skal I nok få det at se .






For de af jer som kunne tænke sig at se noget af Michael Shapcott kan gå ind på YouTube og søge på hans navn . Så dukker der nogle film op ,hvor man kan se hans teknik .
Han er en meget spændende maler .

2 kommentarer:

  1. Det er helt fantastiske projekter du har i gang. Lynlås, basketstøvler o.s.v.
    Jeg kan godt lide din akkuratesse.
    Whau

    SvarSlet
  2. Hej Karen.
    Jeg kan godt lide det med at pille i det .
    Min malelærer siger tit at jeg skal passe på ikke at brodere for meget .
    Du er også selv en ,der er akkurat i dit arbejde :-)
    Tusinde tak for kommentaren.
    Mvh Kirsten

    SvarSlet