mandag den 20. april 2009

Så er jeg på som blogger .

Hej med jer .
Jeg har lige fået oprettet en blog her . Forsøger mig frem med udseende på siden . Og skal senere til at sætte mig ind i , hvordan jeg finder andre kunstinteresserede .

Jeg elsker kunst , specielt malerier . Jeg render tit på kunstudstillinger og til messer for at se på kunst .

Jeg maler ofte og skal på kunsthøjskole snart i en uge . Fik smag for det sidste år , da jeg var afsted for første gang .

Det at komme på højskole er den ultimative luksus . Jeg skal kun tænke på at male og modtage undervisning . Og så ellers hygge mig med nogle dejlige mennesker i skønne omgivelser . Det er på Thorstedlund kunsthøjskole i Frederikssund lige ned til Roskilde Fjord .

Jeg vil skrive mere om mine oplevelser når jeg har været afsted .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar